2012. március 5., hétfő

Húsvéti locsolóversek - válogatás

Itt a tavasz, közeleg a Húsvét ünnepe, amikor is a fiúk meglocsolják a lányokat. Mostani válogatásunk ennek apropóján készült azoknak a fiúknak, férfiaknak, akik nem tudják, milyen locsolóverset mondjanak a lányoknak, asszonyoknak.

Ferrarival érkeztem, kurva nagyot fékeztem,
Okos vagyok, szép és laza, locsoljak, vagy menjek haza?

Zöld a moha, zöld a páfrány, meglocsollak házi sárkány. (Házsártos feleségeknek és anyósoknak ajánlott mondani)

Árok szélén döglött ló, én vagyok a locsoló. (Egyszerű lelkeknek)

Idegosztályon a helyem, meglocsollak kedves nejem. (Megintcsak házsártos feleségeknek)

Itt a Húsvét, itt a nyúl, Loki-Fradi 3:

Büdös zokni, büdös gatya, meglocsollak rusnya banya. (Megunt feleségeknek és anyósoknak mondandó)

Itt e vödör, benne víz, nem fog fájni, ne hisztizz.

A mi utcánk fel van túrva, meglocsollak büdös...kölnivel.

Négyes metrón jön a mámor, locsoljon meg Demszky Gábor!

Tele van a hajad kosszal, meglocsollak Domestosszal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése