2012. március 5., hétfő

Poénos falfirka válogatás

Normális ember elítéli és utálja a falfirkát, mert rongálás, de ugyanakkor ismerjük el, hogy időnként egész poénos szövegeket írnak a falakra a festékszóróval. Ezekből válogattunk.

Különös ember a házmester: este sört iszik, reggel havat hány.

Könnyebb a nőt teherbe ejteni, mint gondolkodóba.

Képzeld el, hogy tartanak egy háborút, és senki nem jön el.

Ha a kukoricaolaj kukoricából készül, akkor a bébiolaj...?

Örökké akarok élni. Eddig sikerült.

Kérek egy türelemjátékot, mint a villám!

Van egy túlélőkésem. Túlélte apámat, nagyapámat...

Judit haja egy ideje korpásodott, ezért lelőttük.

Savanyú a szőlő - mondta az oroszlán, ezért megette a szüretelőket.

Hányatott gyerekkorom volt. Valószínűleg a sok spenóttól.

Képzeld feltaláltam egy szerkezetet, amivel át lehet látni a falon, és el is neveztem ablaknak.

Ma kezdődik el életed hátralevő része.

A férjem halála óta nem tartok állatokat.

A Földön nincs értelmes élet, én is csak beugrottam.

Ellenőr a járművön! Kár, hogy nem fordítva.

Tóth Miklós műköszörűs. Ollók, kések - de nem sokat.

Zavarban vagyok, mint Ádám anyák napján.

Óvd a fákat! Egyél harkályt.

Ketten jönnek kifelé az erdőből. Az egyik futva, a másik medve.

Én császárral születtem - mondta a császár ikertestvére.

Aki dohányzik, az meghal. Aki nem, az is.

Az egyetlen baj a semmittevéssel, hogy nem tudod, mikor végeztél.

Mi lesz, ha te ara leszel, én meg erre kereslek?

NYOM! (Most te vagy a nyomolvasó).

Az Úr kedvelhette az egyszerű embereket. Olyan sokat teremtett belőlük.

Visszadumál, mint öregasszony a tévének.

Azt nevezzük pajtásnak, akinek pajtája van.

Két pápa beszélget...

Hajts lassan, és élvezd a tájat, vagy hajts gyorsan és épülj bele!

Szavaz a hejesírók pártyára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése