2013. január 26., szombat

Való Világ 5. aranyköpések


Ez az én szuvenír véleményem (Anikó)
Ez effektív nem jogos (Jerzy)
Nem szeretném, hogy bekiabálás jólétével éljünk itt bent (Gigi)
Nem szívesen adnám ki a kezemből..., de az orrára rendelkezésére bocsátom (Alek)
Nem találok olyan magyar szót, amit erre ki tudnék fejezni, pedig a magyar az egyik legválasztékosabb szó (Laci)
Nem tudtam, hogy az bőrszolgálat ilyen mulasztást hajtott végre (Alek)
Nem vagyok a csicskád, azt nagyon jól megmondtam neked! Nemhogy a rajparancsnokom nem vagy, olyan ember sem vagy, aki nekem parancsol. Fejezd már be magad! Egy igazi színész vagy, mert mindig színészkedsz. Merhogyha akkor is így viselkedek, meg máskor is így viselkedek. (Éva)
Nem vagyok formában. Formában vagyok, csak nem vagyok napi szinten gyakorlott (Alek)
Nem vettem a szájára magamat! (Éva)
Nemcsak egy feladatba kell elmondani azt, hogyha valakivel problémád van - ez a velem kapcsolatos dolog -, hanem hogyha valakiben, ha egy barátodban zavar valami, akkor ne egy feladatból tudja meg azt a dolgot, mondjuk, ami zavar benne, hanem hogyha tiszteled annyira a barátodat, akkor mondd el neki, mi zavar benne és ne egy feladatból tudja meg! (Éva)
Nincs önálló tudatod (Alek)
Nincsen neki olyan énje, ami eredeti lenne, nincs eredeti énje neki (Alek)
Olivér (...) hiánya nagy űrt hagyott a személyemben (Szandi)
Olyan embert vigyél ki, aki szükségeltetik abban (Laci)
Olyan kis problémákból csinálsz nagyot (Éva)
Olyan nagyképűséget mutat be, hogy az őrület! (Évi)
Ő áll hozzám a legtávolabb (Anikó)
Önhatalmúlag szeretne sztriptízelni nekem (Gombi)
Őrizzük meg a pánikot! (Alekosz)
Papírnyomdai írószerrel nem tudnám elmondani (Gigi)
Percről percig (Jerzsy)
Pillanatokon megtudjuk (Buci)
Pont ezt kellett kispécizni? (Jerzsy)
Próbálom elódázni (Szandi)
Próbálták a legmaximumot nyújtani (Laci)
Provokatív viselkedésformák, amiket tanúsítottak (Alek)
Púltípus (Béci)
Pulttól való távozástól nincs reklamáció (Béci)
Rólad kapcsolatban semmit nem mondtam! (Éva)
S tudtam, hogy emiatt el fognak haragudni (Éva)
Sajnos néha a szeleburdiságomnak köszönhetően nem mindig sikerül (Éva)
Soha nem venném a szádra az anyádat! (Gigi)
Szandinál kifutott a tej a pohárból (Zsuzsi)
Szeretethiányra van szükségem (Oli)
Szigorlatokra, törvényekre még nem gondoltunk (Gigi)
Te fogalmad van arról, miket pedálozol? (Gigi)
Te hozod ki azt a helyzetet belőlem (Évi)
Te meg a kapitány is direkt rámszólsz (Éva)
Te pont az a típusú gyerek vagy, aki járható út az Anikó kegyei felé (Alek)
Tegnap már ott voltam, hogy föléhajolok és a fejébe fogom csinálni ezt a feladatot (Gigi)
Teljesen elvesztette úgymond a mivoltját vagy mijét (Béci)
Teljesen ideális a nagy mostanába' számomra, hogy egy kis vicc alá vessem (Jerzsy)
Tetted alá a lovat (Béci)
Torkomon éreztem a gombócot (Jerzsy)
Törhetem a nemlétező agyam (Laci)
Tudom, hogy ez csak ideig-darabig fog tartani (Béci)
Túlságosan túlzásba vinni sem szabad (Alek)
Úgy be vagyok képzelve (Szandi)
Valami bélrendszertisztító-kúra kellene (Jerzsy)
Van egy olyan fegyvere, amit beszédnek hívnak (Gigi)
Vannak összehajtott hangedlijeim (Alek)
Várjál meg rám (Éva)
Vele elég jól kompatibilizálok (Alek)
Véleménykinyilatkoztatásaim (Alek)
Vízipisztoly vagy vaktölténnyel! (Jerzsy)
Volt egy mondata, ami engem nagyon megütötte a fülemet (Laci)
Voltak fonalak, mikor teljesen elveszítettem az egészet (Gigi)
Voltak, akik sutba vetették azt, hogy nem foglalkoztak egyáltalán azzal... (Buci)
Zavarja a férfiúi hiúságodat (Éva)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése