2012. december 26., szerda

Reklamáció az elmaradt világvége miatt

Már régóta izgalomban tartotta a világot az a hír, hogy a maja naptár 2012. december 21-én véget ér, és utána nincs tovább. Azt nem tudni, hogy a maják miért pont ekkor fejezték be a naptárjuk vezetését, de néhány nagyokos ebből azt következtette ki, hogy a földi civilizáció végleg elpusztul, és mindannyian meg fogunk halni, kivétel nélkül. (Mondjuk ez egyébként igaz is, mert mindenki meghal egyszer, csak nem mindegy, hogy milyen körülmények között).
A végzetes dátum óta eltelt pár nap, és én itt ülök a lakásomban és készítem ezt a blogbejegyzést, miközben teljesen jól vagyok és a környezetem is teljesen rendben van. Remélem veletek is így van ez. :) Ámde van aki nagyon felbaszta az agyát az elmaradt világvége miatt. Most az ő sorait olvashatjátok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése